Mustache Lovers
Aku Mengalah
Sunday 15 April 2012 • 22:59 • 0000 Mustache Lovers

Hye Assalamualaikum ^^ . blog berwajah baru..ok akuu puas hati gn ubah suai yang aku buad..
mula bicara: korunk pnh dgr kn cerita pakwe n makwe berjauhan??ok itu situasi aku..dah dua minggu aku couple gn amirul..tapi aku mmg tak bahagia couple gn dia..bukan aperw..kteorng jrng mesej/call apelagi jumpe..aku ngaku dea tuh ex aku..taon lepas kami kapel tak lama..mulai hari nih aku gn dea dah xde pape sbb aku taw dea tak sayang aku mcm aku sayang dea and tunggu dea mesej aku hari-II..penat doe aku hari-II  tnggu mesej dari dea..haramm xde..mungkin aku rasa dea dh lupekan aku..bile aku tnye knp tak mesej,dea mara-II aku..aku taw sebab ape dea xtext aku..tp aku tetap tnye WHY??
Now aku rasa no one tawu pasal hati aku..

Owner!


Hye! I'm Zura.. 18 Years Old.. I'm Johorian.. I'm taken by Mohd Asyraf on 27/05/2012 at 3.00pm


Navigation

ShOw Off



the one i love is my Family


Time Machine



Credits Section



Skins By: NukeOktaviarini

Edited By: cik zura

Base Code: Aulia

Helped: other: