Mustache Lovers
New Life
Tuesday 31 January 2012 • 05:16 • 0000 Mustache Lovers

Hi Assalamualaikum
 Dahh lme aku takk update blog..ptg td ade lahh aku luangkn seket mase kt blog nie,,aku tuka seket blog nie nk bg new look kan,,xkn nk sme jerkk aku tgok pon bosan aptah lg yg lain..hermm,,oke.
 Aku nak citer psl new boy,,dua hari lepas aku declare gn amirul sbg kapel..aku dh lme kot knl dea,,lgpunn dea ex aku..kteorng putus dulu pon sbb dea ckp xnak kcw aku nak spm..tp akuuu???hampehh pgy kapel gn orng lain..tp gn orng lain tuhh jgk lahh aku gagal perthnkn hubungan nie..tp aku dh gtw mak aku yg aku dgn dea dh takde pape lagi..jd,,cter psl dea dahhh tinggal sejarahhh bg aku...cehhhh!!!!!nak madah2 plak... ^^ awww
 Now bila dah kapel balek gn mirul aku rse mksala gn ex aku tuhhh aku dpt lupeekannn..nasib baik mirul phm akuu..dea jns yg tak kongkong aku,,lgpunn kteorng text ponn mlm jerkk..tuhh pon dea susa nk reply..mungkin kje..ak phmmm..Aku hrp cgt2 amirul nie bkn mcm **** .. yg suke tuduh takk masal,,cmburu takk tntu psl & mcm2 lahhhhh...okeee sayang awakk AMIRUL [29/01/2012]
 I LOVE YOU . YES I DO

Owner!


Hye! I'm Zura.. 18 Years Old.. I'm Johorian.. I'm taken by Mohd Asyraf on 27/05/2012 at 3.00pm


Navigation

ShOw Off



the one i love is my Family


Time Machine



Credits Section



Skins By: NukeOktaviarini

Edited By: cik zura

Base Code: Aulia

Helped: other: